Mineralen zoeken om...
 

Mineralen zoeken omgeving Zell am See (Oostenrijk) en Iseomeer (Italië)

4 Berichten
3 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
9,128 Bekeken
0
Topic starter

Goedemiddag iedereen,

Aangezien dit ook gelijk mijn eerste post is zal ik me even voorstellen. Ik ben Anselm, 21 jaar en student bodem, water, atmosfeer in Wageningen. Van jongs af aan heb ik me op vakanties altijd al geïnteresseerd in het zoeken in stenen en mineralen, sinds een jaar of 3 ben ik me er pas actief en serieus in het verdiepen. De afgelopen jaren heb ik al een aantal interessante vondsten gedaan zoals een stukje smaragd uit het Habachtal, gipskristallen uit Brisighella Italie, Aragoniet tijdens een excursie in het centraal massief en tal van andere stenen/kristallen maar zeker nog niet wat er in de buurt komt van wat ik op deze website voorbij heb zien komen (erg tof dat deze site bestaat overigens!). Deze zomer ga ik een week naar Zell am See en een week naar het Iseomeer, ik ben benieuwd of jullie in de buurt nog specifiek goede vindplekken weten of tips hoe ik het beste kan zoeken, ik heb momenteel alleen een geohamer en een kleine veldschep.

Anselm Smal

 

4 antwoorden
0
Topic starter

Ik probeerde wat foto's toe te voegen maar lukte me niet dus heb ik een wetransfer linkje aangemaakt voor de geinteresseerden.

https://we.tl/t-zUQnj3HPXK

 

0

Hoi Anselm,

 

Welkom bij Mineralenwereld! Erg mooie reizen heb je al gemaakt en zo te horen komen er in de toekomst nog veel meer mooie reizen voorbij. Kijk rustig rond op de website en als je ergens informatie wil toevoegen of een vraag hebt: stel het gerust.

Wat betreft het foto's toevoegen: wat lukte er precies niet of loopt het vast? Dan kijk ik er even naar.

 

Groetjes,

Kristian

0
Topic starter

Hoi Kristian, 

De functie om fotos toe te voegen bij het bericht zelf blijft hangen.

 

 

0

Even test vanuit mijn kant. Deze lijkt te werken.
Wil je het nog eens proberen?

Let wel op dat je foto's niet te groot zijn trouwens, zowel qua formaat als grootte.

1659967183-maxresdefault2.jpg
Deel: