Contact gezocht med...
 

Contact gezocht mede zoekers

1 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
497 Bekeken
0
Topic starter

Super dat iedereen zo enthousiast is op deze website. Mijn vraag is of jullie wel eens trips organiseren voor mensen die mee willen. Ik zie altijd mooie reisverslagen en leuke vondsten. Alleen lijkt het me leuk om ook eens deel te nemen. Weekendje weg en lekker stenen/mineralen zoeken. Eigenlijk heb ik al allerlei gereedschappen zoals jullie aangeven nodig te hebben. Alleen lijkt het mij beter en ook veiliger met meer mensen te zoeken. Zeker voor mij als beginnend zoeker. Verzamelen is leuk. Maar zoeken nog leuker. Ik heb een auto en benzine betaald de "baas". en zoek dus eigenlijk iemand die er voor open staat om eens een tripje te maken naar een vindplaats. Eventueel dus met overnachting/camping. Potje bier en een leuk gesprek in de avond. Laat maar weten of dat mogelijk is. Groetjes Stephan 

1 antwoord
0

Hi Stephan,

Om met andere te gaan zoeken zou je eens kunnen kijken of er een GVN of GEA bij jou in de buurt is. Beide verenigingen organiseren meermaals per jaar 1 of meerdaagse excursies om mineralen en/of fossielen te zoeken.

Zelf gaan wij vaak op zoek tijdens vakanties. Wanneer de vakantiebestemming bekend is kijk ik altijd even via hier, mineralienatlas.de en mindat.org of er leuke vindplaatsen in de buurt zijn.

Deel: