Idar oberstein

1 Berichten
2 Gebruikers
0 Reactions
145 Bekeken
0
Topic starter

Hey lieve medezoekers,

Ik zou zo graag nog 1x de groeve Juchem in idar Oberstein bezoeken. Ik weet dat het tegenwoordig gesloten en verboden is maar toch wil ik er graag nog eens heen. Is er toevallig iemand die er recent nog geweest is? Of me wat info kan geven? De laatste keer dat ik er was is ongeveer 2 jaar geleden en na 4 uur zoeken zag ik een wildcamera. En toch zijn we niet gepakt. Hoe het nu tegenwoordig is weet ik niet. Ik heb al een paar keer gemaild met de vraag of ik een keer mag komen maar heb nooit reactie gehad. Weet iemand hier toevallig meer van? 

Groetjes Rachel

1 antwoord
0

Zover ik weet, is de groeve nog steeds gesloten voor publiek en verboden om te betreden, laatste update per maart 2024 van dit jaar.
Bron: https://www.steinbruch-juchem.de/

Important information about the operation of the guided mineral search at the Niederwörresbach quarry!
A guided mineral search in the Niederwörresbach quarry is also no longer taking place. There are no plans to resume it.
Due to various current events, we expressly point out the ban on entering the Niederwörresbach quarry.
The quarry premises are monitored by cameras and any violation of the entry ban will be punished accordingly. As of March 2024

Deel: