leo engelen
Laatst gezien: 24 april 2024 18:59
Onderwerpen: 1 / Reacties: 26
RE: Tasmanië

Nadat Bruce ons het een en ander uitgelegd had over de veiligheid en wat de bedoeling was van de dagen die we met hem op zouden trekken zoals het leeg...

RE: Tasmanië

Na ongeveer 10 minuten rijden reden we een bospad in en toen bleek al snel waarom Bruce een Toyota 4 wheel drive had we reden dwars door het regenwoud...

RE: Tasmanië

Zeehan is een oud mijnstadje dat ontstaan is door de mijnbouw ,Frank Long was degene die op deze plek zilver en lood ontdekte en binnen no time woond...

RE: Tasmanië

Na ons bezoek aan de waterval en de prachtige boomvarens ( Dicksonia Antarctica genaamd ) en de reuzen Eucalyptussen van wel 85 meter hoog, gaan we...

RE: Tasmanië

Na een 30 minuten lopen komen we bij een waterval met prachtige begroeiing van bomen en varens. en als we dan verder lopen zien we plotseling een...

RE: Tasmanië

Rond 10 uur in de morgen kwamen we aan bij Russel-Falls, het was ongeveer een 30 minuten lopen naar de waterval maar het was onderweg naar de waterval...

RE: Tasmanië

Na een koude nacht en een goed ontbijt reden we verder over heuvelachtige wegen en prachtige Eucalyptusbossen en prachtige meren naar onze volgend...

RE: Tasmanië

Rond 13.00 uur gingen we weer rijden want 286 kilometer over provinciale wegen was nog een hele kluif maar om het een beetje aantrekkelijk te houden ...

RE: Tasmanië

Het was de langste vlucht die wij ooit afgelegd hadden . Maar toen we eenmaal in Hobart (hoofdstad van Tasmanië) geland waren en in ons huisje ges...

RE: Tasmanië

Eindelijk is de grote dag aangebroken , bepakt en bezakt vertrekken we met de trein naar Amsterdam Schiphol. We vliegen met Singapore Airlines omdat...

RE: Tasmanië

Bedankt voor jullie support.