Even voorstellen...
 

Even voorstellen...

4 Berichten
2 Gebruikers
0 Vind-ik-leuks
357 Bekeken
Danny van den Berg
Active Member
Deelgenomen: 6 maanden geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Hallo allemaal ik ben nieuw hier 🙂 


   
Citeren
Onderwerp trefwoorden
Danny van den Berg
Active Member
Deelgenomen: 6 maanden geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Het ging even mis met het bericht, maar ik zal hem hier weer even opnieuw uitwerken.

Ik stel me even voor;

Mijn naam is Danny, 30 jaar en woonachtig in Nijmegen. Als beroep ben ik tekenaar in de machinebouw.
In mijn vrije tijd ben ik graag bezig met; bezoeken van kermissen/pretparken, video's maken, spiritualiteit, lezen, astronomie, kristallen.
Ik heb ook een lieve vriendin die in Duitsland woont (Hemer).

Ik ben hier terecht gekomen door video's die ik gevonden heb op youtube van jullie. Ik vroeg me al vaker af of het mogelijk was kristallen in de bergen te vinden toen ik met mijn vriendin bij haar in de omgeving aan het wandelen was. Ik nam aan dat ze eigenlijk alleen maar uit Arkanasas, Brazilië en weet ik het waar vandaan komen. Na wat gezocht te hebben op het internet kwam ik erachter dat je ze ook o.a. in Duitland kon vinden!

Als ik een keer de tijd heb en in de buurt ben bij diverse vindplaatsen zal ik deze eens bezoeken en kijken of ik wat kan vinden, het lijkt me een leuke avontuur ook al zou ik niks vinden. Anders was het ook even lekker een wandeling in de natuur 🙂 

Een aantal favoriete kristallen zijn; Bergkristal, Amethist, Citrien.
Ook maak ik wel eens Orgonite's en daarin verwerk ik ook kristallen. Ik zal hier ook een foto van toevoegen.

Dit bericht is gewijzigd 6 maanden geleden door Danny van den Berg

   
BeantwoordenCiteren
Danny van den Berg
Active Member
Deelgenomen: 6 maanden geleden
Berichten: 3
Topic starter  

Hier nog een foto van een Orgonite 🙂 

1698143472-MG_6751.jpg

   
BeantwoordenCiteren
Daniel Middel
Estimable Member Admin
Deelgenomen: 6 jaar geleden
Berichten: 162
 

Hi Danny wat tof dat je ons gevonden hebt en leuk dat je hier even een bericht plaatst! We zijn benieuwd als je keer zelf gaat zoeken naar kristallen, of je leuke dingen zal vinden!


   
BeantwoordenCiteren
Deel: